Saturday, January 31, 2009

6.Türkçe Olimpiyatları İlk 10 Şarkı


Merhaba güzel dostlar her zaman gitmek isteyipde her seferinde unutup gidemediğim bir olaydan bahsedeceğim sizlere. bu etkinlikle 110 ülkeden yabancılar türkçelerini yarıstırıyorlar bende sizlerle şarkı bölümünde finale kalan 10 şarkıyı paylaşmak istiyorum.ilk 3 sıralaması dısındakiler finale kalanlardır ilk 3 dekilerse dogru sıralamadır.yani birinci ikinci ücüncülerdir.burada birseye değinecegim azerbaycan birinci olmuş ama ikinci olan türkmenistanlı kız daha güzel söylemiş dinlerken ben son derece duygulandım burada bir hak yenme gibi bir sey var sanırım.bir katakulli dönmüş ama neyse.ve bir diğer sarkısını güzel söyleyen yemen li kız da anadolu adlı türküyle ilk üçde yok burdada bir haksızlıklık sms gönderenlerin ben aklına diyorum yani.insallah seneye gitmeyi unutmamda bir kaç arkadasımıda alıp bir kaç yabancı hatun yaparız artık :-) şimdi videolara geçiyoruz.samanyolu tv nin dediği gibi ''iyi seyirler''...

1.Azerbaycan - ben seni sevdiğimi


2.Türkmenistan - dön gel bir tanem dön gel ( benim favorim )


3.Tacikistan - aldım başımı gidiyorum ( bence burda yemen-anadolu olmalıydı )


Bunlarda diğer finale kalan şarkılar ( sıralama karışık)

Arnavutluk - Rüzgar


Endonezya - Sen ağlama


Kamboçya -Çile


Letonya - gülü sensiz seni aşksız bırakmam


Moğolistan - gel harmandan


Rusya - sen gelmez oldun


Yemen - anadolu

No comments:

Post a Comment