Sunday, January 25, 2009

Ve karşınızda net efsanesi aristo'nun bloğ'u :p

Merhaba güzel dostlarım çevremdekilerin yogun önerileri ve kendiminde son günlerdeki sıkıntılı dönemi en iyi atlatma yolu olarak gördügüm ve sadece görüşlerimi hayata bakış acımdan yansıtacagım kisisel yorumlarımı ve nette beğendigim güzel paylasımları ( No korsan :S ) size burdan ulastırmayı planlıyorum bir bilgisayarcı olarak bu kodlama girdi girmece islerinden pek çakanzi oldugum soylenemez ama gun gectikce gorecegiz neler olacak.Bence insan kendini gelistirebilmeli ben yapamam o yapamaz bu yapamaz su yapamaz dersek hepimiz kim yapacak arkadaşım?..şindik bu blog dünyasına bu 'geç'' girişimin nedeni bugun hurriyet gastesinin pazar ekinin teknoloji sayfasında bir yazarın 18 19 yaslarındaki bir blogcunun bir girdisini okudum.Gayet basarılı buldum.zaten daha oncede denedigim bu olayın artık tamamen icine girmek istedim.sizde o çok değerli zamancıklarınızdan ödün verip paylasımlarımı okuyup yorumda bulursanız dadından yinmez!...özetle blogumda genellikle kisisel düsünsel ve dünya görüslerime dayanarak yorumlarımı hikayeciklerimi basımdan gecenleri paylasacagım.diyecekseniz ki ne yasadın olm sen yas kac? asl? ): biyolojik yasımı soruyorsanız 1453 :)...psikolojik yasım : 48 : zeka yaşı : on yüz bin milyon baloncuk iq : -27...okudugunuz tek bir girdi bile olsa arkadaslarınıza kardeslerinize abilerinize ablalarınıza dostlarınıza kısacası tanıdık tanımadık herkeslede paylasırsınız tam süper olur.ne demiş ünsüz bir düşünür birlikte hep daha iyiye (:...faceboks netlog vs. tarzı sitelerde ömrününüz güzel yıllarını harcamaktansa boyle blogcuların goruslerini okuyup yayımcılık yaparsanız necip türk insanımızın kültürel gelişiminide kaktıda bulunmus olursunuz.bu sadece benim icinde degil tüm blogcular icin demek istiyorum.zaten türk gencliginin net ortamında son derece bilincsizce hareket ettigini dusunuyorum.iste bu ve bunun gibi seyleri paylasacagız okuyacagız sizinde blogunuz varsa sizinkinide okuruz onuda okuruz bunuda okuruz.okuyalım bilelim paylasalım gorelim eglenelim sevelim sevilelim.internetin msn facebook cıktı alma olmadıgını gösterelim.her hangi bir grupculuk yapmayıda dusunmuyorum ama bolcana antifacebook vs.tarzı seyler gorebilirsiniz neden derseniz insanların iletişim ihtiyacının ticarete dökülmesinin cooooook yanlıs bir sey oldugunu dusundugum icin.neyse lafı fazla uzatmıyım uykunuz getirmeyim...
girdi : blogda paylasılan içerik

No comments:

Post a Comment