Monday, March 23, 2009

Kadınları Anlamanın Yolları




Kadınları anlayamadığınızdan mı şikayet ediyorsunuz? İşte size bazı ipuçları

Eğer kadınları bir türlü anlayamamaktan yakınıyorsanız, söylediklerinin alt metinlerindeki kodları çözememişsiniz demektir. Aşağıdaki yazıya bir göz atarak, en azından birkaç konuda şifreleri kırabilirsiniz!

Söylediği: "Sinirli değilim."

Demek istediği: "Sinirliyim."

Eğer dudaklarını sıkarak "Sinirli değilim" diyorsa, sizin başınıza öreceği çorabı düşünüyordur. Sinirini geçirmek için, soru sormayı bırakıp bir an önce yüzünü güldürecek bir şeyler yapmanız gerekir. İşin zor yanı, kadınlar sinirlendikleri konuları asla unutmazlar. Bu yüzden sinirlerini yatıştırdıktan sonra konuyu sakince çözmeye çalışmanız yerinde olur.

Söylediği: "Seni kardeşim gibi görüyorum."

Demek istediği: "Senden hoşlanmıyorum."

Muhtemelen sizden hoşlanmıyor ya da hayatında başka biri var. "Bunu bana doğrudan söyleyebilirsin" ruh haline hiç kapılmayın, çünkü kadınlar bu tarz bir söylemin daha kırıcı olduğunu düşünürler. Böylesi durumlarda ona karşı bir adım daha atmamanız gerekir, yoksa kaçan kovalanır durumu yaşanacaktır!

Söylediği: "Arkadaşlarını seviyorum ama..."

Demek istediği: "Arkadaşlarını sevmedim."

Arkadaşlarınızın hareketlerinden hoşlanmıyor belli ki... Onlarla zaman geçirmenize karışmak istemiyor. Siz de bilinçli bir erkek olarak onu peşinizden her yere sürüklemeyin. Yanlış anlaşılmasın, "Gelir misin" diye sormayı da ihmal etmeyin.

Söylediği: "Benimle yeteri kadar ilgilenmiyorsun!"

Demek istediği: "Benim ve ilişkimiz hakkındaki düşüncelerini merak ediyorum."

Çok konuşmayan erkekler hakkında kadınların düşüncesi de sabittir. Bu yüzden farklı yollar deneyerek ağzınızdan laf almaya çalışırlar. Cımbızla da olsa! Bu cümle ile aklındaki soruyu yanıtlamanızı isterler, ama tabii ki böyle bir şey asla olmaz! Yapmanız gereken bu gizli soruya bir şekilde yanıt vermenizdir, aksi halde aynı soruyu farklı şekillerde sormaya devam eder.

Söylediği: "Nasıl görünüyorum."

Demek istediği: "Daha çok ilgiye ihtiyacım var!"

İlişkiniz hakkında aklına takılan soru işaretleri var ve kesinlikle kendisiyle yeterince ilgilenmediğinizi, ondaki değişiklikleri fark etmediğinizi düşünüyor! Böyle düşünen bir kadın ilgisizlikten sıkılmıştır. Yapmanız gereken beğenmemiş olsanız bile "Üzerindeki sana çok yakışmış" demenizdir. Tabii bu sözcükler biraz da gerçeğe dayanmalıdır, çünkü samimiyetinizi test ediyor olacaktır.

No comments:

Post a Comment