Monday, March 2, 2009

Kadınlar Aslında Ne Demek İster?



Evet = hayır

Hayır = evet

Belki = hayır

Üzgünüm = sen üzüleceksin!

konuşmalıyız = şikayetim var!

kızgın değilim = tabiki kızgınım, gerzekalı!

iletişim kurmayı öğrenmelisin = bana katılmak zorundasın

beni seviyor musun? = pahalı bir şey isteyeceğim

beni ne kadar seviyorsun? = pahalı bir şey satın aldım, öder misin?

ihtiyacımız var = ben istiyorum

tamam yap! = yapmanı istemiyorum!

basenlerim selülitli mi? = güzel oldugumu söyle

ne istersen yap! = bunu sonra ödeyeceksin!

beni dinliyor musun? = çok geç, ölüsün!

romantik ol, ışıkları kapat = sarkık kalçalarım var

sen çok erkeksisin! = traş olmalısın ve çok kokuyorsun!

o senin kararın = doğru karar şimdiden açıklığa kavuşmalı!

bu gece oldukça kibarsın = seks düşündügün tek şey mi?

bir dakika içinde hazır olacağım = ayakkabılarını çıkar ve tv de güzel bir film bul

No comments:

Post a Comment