Friday, April 29, 2011

Ben Deliyim!


Ben Deliyim,
Yorgun Ve Yanlızım
Kaldırımlara Misafirim
Gecenin Gözleri Üzerimde
Denizin Ortasında Küçük Bir Adayım
Yüzme Bilmem
Yüreğimi Bir Yana Bırakmışım
Bıraktığım Yerden çok Uzaklardayım
Kapıları Kapamışım Üstüme
Sürgüleri Beynime çekmişim
Hey! Sabreden Derviş
Bana Da Sabretmeyi Öğretsene

Ben Deliyim,
Ama çok Şey Bilirim
Renkler Ve Zevkler Hiç Birşey İfade Etmez Bana
Sonların Başladığı Yerden;
Başlangıçların Son Bulduğu Yere Gidiyorum.
Kara Bir Tren Gibiyim Yani,
Bir İstasyondan Bir İstasyona
Hep Aynı Raylar Üzerinde

Ben Deliyim,
Yağmurun Yağması Benim İçin Romantik Değildir
Ben Kurşun Yağmurlarını Bilirim
Benim Güneşim Batmaz Dünyam Dönmez
Ayım Hep Mehtap Halindedir
Rüzgarlarım Doğudan Eser
Kadehime Doldurduğum Hüzünle Sarhoş Olurum
Mezem İse Bir Dilim Umut
Ezbere Bilirim Yaşamayı
Yaşarken Savaşmayı

Ben Deliyim,
Benim Mevsimim Değişmez, Sadece Bahardır
Kuşlardan Sadece Güvercini Bilirim
Yüreğim Kanatlarıyla Beraber çarpar
İnsanlardan Yalnız çocukları Severim
Onlarıda Büyüyünceye Kadar

Ben Deliyim,
Benim Tanrım Yok
Bir çift Göze Bir Güler Yüze Taparım,
Bir Bulmacaya Benzerim
Kimi Zaman Soldan Sağa Bir Nota
Kimi Zaman Yukarından Aşağıya
Eski Mısırda Bir Tanrı...

No comments:

Post a Comment