Sunday, November 15, 2015

Daylight Ilkogretim Ingilizce Egitim Seti Indir Download


Bilgi :
Toplam 21 adet VCD den oluşan oldukça faydalı setlerden biridir, eğer ingilizceye yeni başlamak istiyorsanız sizin için gayet uygun setlerden biridir. Setin içersinde yer alan ilköğretim ibaresi aklınıza len ben liseye gidiyorum ne ilkokulu gibi şeyler getirmesin, ilköğretim ibaresini en basit şekli ile ingilizce öğrenmek olarak algılayabiliriz.İşte sınıfta ufak ufak kardeşler saygıdeğer öğretmen ders anlatıyor bizde bön bön bakıyoruz ne oluyor diye.

– Sınıf Ortamında Öğretmen Anlatımlı
– Alfabe
– Hayvanlar
– Kıyafetler
– Mevsimler,
– Meb Müfredatına Uygun.

İndirceğiniz dosya türleri .nrg kalıp dosyasıdır bunu daemon tools ile açabilir yada nero veya ashampoo gibi programlar ile kalıp şeklinde cdlere yazabilirsiniz, böylece vcd yada dvd playerlarınızda seti istediğiniz gibi izleyebilirsiniz.

Şunu atlamayın dosya türleri .nrg yani kalıp dosyadır, ve cdye yazarken kalıp dosya yazdırma şekli ile yazdırın.Googleda .nrg cdye yazma diye arama yaparsanız binlerce anlatım mevcut.

    İçerik :

Screenshoot :

Dosya Bilgileri :

İndir :

http://pasted.co/3b291e05

not : izlemek için VLC media player kullanınız.








No comments:

Post a Comment