Friday, May 15, 2009

Kadınlar tarafından en sık kullanılan 9 kelime

Kadınların sıklıkla kullandıgı 9 kelime :

*İyi/güzel: Bu kelime ne zaman ki agıs dalası ediliyorken soylendiyse susmalısınız cunku onlar haklıdır ve tartısma bitmiştir cenenizi kapamalısınız.

*Hiç/Hiçbirşey : Fırtına öncesi sessizlik! bu bir sey demektir, ayak parmaklarınızın üzerinde durmalısınız.tartısma hic bir seyin icin baslar ve iyilikte biter.

*5 dakika : Eğer giyiniyorsa, bu aslında bir bucuk saat demektir. 5 dakika sadece sana evi temizlemeye yardım etmekden once film yada oyun oynaman icin verilmistir.

*Devam et : Bu bir cüret! bir izin değil. Sakın yapma!

*Derin iç çekiş : Bu aslında bir kelime,ama bir fiili kelime degil erkekler tarafından anlasılan. Derin bir iç cekiş aslın siz bir aptalsınız and o neden zamanını oylece durup tartısıp harcıyor boşuna?.( bkz. madde2 )

*Teşekkürler : Bir kadın size teşekkür ediyor.sormayın, yada bayılmayın.sadece rica ederim diyin.

*İyi Peki/Tamam : Bu en tehlikeli durumlardan birisidir erkeklere karsı uyguladıkları..Bu kelime o sizin hatanızı geri nasıl ve ne zaman düzelteceksiniz diye düsünmek istiyor demektir..

*Endişelenme,Anladım : Bir başka tehlikeli durum.bu demektir ki bir kadın bir erkege bir kac defa soyledi bir sey yapmasını. fakat bunu kendisi yapiyor.bu daha sonra erkegin sorun nedir? diye sormasına yol açacak. ( Kadının cevabı için : bkz. 2.madde

*Herneyse : Bu bir kadın soylemidir ki defol git demekten baska bir sey değildir!..

Aşşagıdaki resim durumu özetliyor kısaca:


Çetrefilli!

Erkekler genelde...( resimdeki metin çevirisi aşşağıdadır. )


Resimdeki metin:

Bana dedi ki bira alamayız artık ve ben birayı bırakmak zorunda olabilirim.

Ardından onu makyaj için 65 tl harcarken yakaladım.

Sordum nasıl yani ben bırakmalıyım and sen bırakmamalısın?

Sonra dedi ki makyajı sana güzel görünmek için ihtiyacım var.

Ona sordum bu para bira içindi?

Sanmıyorum ki o geri bana dönecek...

Daha basit ve doğru kadınlara göre.

No comments:

Post a Comment