Wednesday, December 2, 2015

Talknow 15 Dil Egitim Seti Indir Full 3 Part


Info / Bilgi :

ingilizce ogreniyorum
almanca ogreniyorum
fransizca ogreniyorum
ispanyolca ogreniyorum
arapca ogreniyorum
cekoslovakca ogreniyorum
cince ogreniyorum
flemenkce ogreniyorum
ibranice ogreniyorum
isvecce ogreniyorum
japonca ogreniyorum
macarca ogreniyorum
polonyaca ogreniyorum
turkce ogreniyorum
yunanca ogreniyorum
cdlerinden oluşan 15 cd dil eğitim seti içerir. Her sette Türkçe dahil olmak üzere birçok dilde anlatım dili mevcuttur.

# Yabancı dili hızlı bir şekilde öğrenmek isteyelenler için tasarlanmış bu program dünyada 2 milyondan fazla kişiye ulaşmıştır.
# Yeni ve eğlenceli methoduyla size öğrendiklerinizi hatırlamanıza yardımcı olacak anahtar kelimeler verme imkanı.
# Sesli kayıt özelliği ile konuştuklarını ekrandaki konuşmacıyla karşılaştır.Dört seviye tespit sınavı ile öğrendiklerini test et,puanını gör,kendini ilerlet.
# Otomatik lokalizasyon; 80?den fazla Yabancı dile çevrim seçeneği. İçerdiği konular; Selamlaşmadan, numaralara, ilk sözcüklerden, alışverişe, vücut öğelerinden yiyeceklere, renklerden, sayılara kadar tüm cümle, deyim ve kelimeler.
# Resimli sözlüğü yazıcınızdan alma imkanı vardır.

File Info / Dosya Bilgileri :

Dosya Türü : .Iso
Boyut : 702Mb
Part Sayısı : 3
Kullanım : Program
Desteklediği Sistem : All Os


Talknow 15 Dil Egitim Seti Indir Full Tek Link

No comments:

Post a Comment